Poradňa Kotly
Attack RZT Plus - chyba F05
Môj plynový kotol Attack fungoval dva roky bezchybne. Po ukončení záručnej doby mi však ukazoval na displeji chybu F05. Môj technik došiel k záveru, že chyba je v zanesenom ventilátori. Už dvakrát mi ventilátor vyčistil za 20,- EUR, chyba sa za posledný polrok opakovala už dvakrát. Môžete mi poradiť ako túto chybu odstrániť celkom? Naposledy sa chyba objavila už po mesiaci od posledného vyčistenia. Mám teraz "doživotne" dávať čistiť ventilátor každý druhý mesiac? Podotýkam, že kotol je umiestnený v kúpeľni a v našej domácnosti žijeme iba dvaja, čiže zanesenie ventilátora parou neprichádza do úvahy. Vopred ďakujem za odpoveď.
Táto otázka už bola uzavretá, pretože na ňu nikto počas posledných 90 dnů neodpovedal.
Ak sa chcete opýtať na niečo iné, položte novú otázku.